TA STRONA WYKORZYSTUJE PLIKI COOKIE

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Grupa Muzykanci

Umiem ubrać buty,

umiem też rysować,

umiem przy obiedzie

grzecznie się zachować.

Jestem MUZYKANTEM

dzielnym i wesołym,

lubię moją panią,

dzieci i przedszkole.

  1. DZIEŃ DZIECKA

 

– wyrabianie postawy współdziałania, koleżeństwa i pomocy

-zachęcenie do szanowania odmienności dzieci i odnoszenie się do nich z szacunkiem i życzliwością

-doskonalenie koncentracji uwagi i spostrzegawczości

– wspólne zabawy, integracja dzieci

 

  1. JESTEM MALARZEM

-utrwalenie dni tygodnia

-zachęcanie do zabaw badawczych

-utrwalenie znajomości kolorów

– zachęcenie do aktywności oraz ekspresji twórczej

– wyrabianie postawy, współdziałania, koleżeństwa i pomocy

-wzmacnianie aparatu oddechowego

– budzenie wrażliwości na potrzeby innych

-rozwijanie umiejętności klasyfikowania wg koloru i przeliczania elementów zbioru

 

III. ZYCIE PO WODĄ                                             

-poszerzanie doświadczeń plastycznych

-poszerzanie wiedzy nt. morskiej flory i fauny

– budzenie wrażliwości na potrzeby innych, wyrabianie postawy, współdziałania

– doskonalenie umiejętności przeliczania

– rozwijanie wyobraźni i motoryki małej

-rozwijanie orientacji przestrzennej

-rozwijanie sprawności fizycznych

-wzbogacanie słownictwa dzieci

 

  1. LATO

– wzmacnianie poczucia wartości i odporności emocjonalnej poprzez rozwijanie samodzielności

-rozwijanie sprawności manualnej placów oraz wyobraźni plastycznej

– rozwijanie umiejętności gry na wybranych instrumentach perkusyjnych

-rozwijanie sprawności komunikacyjnych i poprawności budowania wypowiedzi

 

  1. WAKACJE

-doskonalenie umiejętności językowych

-utrwalenie zasad bezpiecznej zabawy w czasie wakacji

-rozwijanie pamięci, wdrażanie do koncentracji; rozwijanie kreatywności

-rozwijanie sprawności ruchowej i kształtowanie prawidłowej postawy

-zachęcenie do twórczego myślenia poprzez przezwyciężanie przeszkód przez widzenie inaczej zastosowania przedmiotu

 

 

Wiersz „Już lato”

Już jest lato, już jest lato!

Wyjeżdżamy z mamą, z tatą.

W góry, w lasy lub nad morze,

każdy jedzie, tam gdzie może.

Bliżej słońca, bliżej wody,

by się kąpać dla ochłody.

Na jagody chodzić w las,

bo wakacji nadszedł czas.

 

 

 

 

 

 

PIOSENKA

„A jak będę dorosła”

 

Jak mi ręce urosną,
jak mi nogi urosną,
jak już będę dorosła
i wysoka jak sosna,
to zostanę, zostanę, zostanę… no, kim?
To na pewno zostanę lekarzem!
Przyjdę w białym fartuchu,
mamie zajrzę do ucha,
tatę klepnę po brzuchu,
powiem: ,,Trzyma j się, zuchu!”,
i zapiszę, zapiszę, zapiszę… no, co?
I zapiszę paskudne lekarstwo!
Co mi płacze i krzyki!
Będę robić zastrzyki!
Będę strasznie się trudzić!
A jak już mi się znudzi,
to zostanę, zostanę, zostanę… no, kim?
To zostanę okrutnym piratem!
Nie posłucham się taty.
Będę strzelać z armaty,
będę w worku pękatym
przechowywać dukaty,
będę straszną mieć brodę i pistolet… i co?
I piracką przepaskę na oku!
Co mi wiatry i burze!
Mogę trwać jak najdłużej!
Niechaj żyją podróże!
A jak nimi się znużę,
to pojadę, pojadę, pojadę… no, gdzie?
To pojadę z powrotem do mamy!

Dzień Dziecka - Szkoła Podstawowa w Rożnowie Nowogardzkim