TA STRONA WYKORZYSTUJE PLIKI COOKIE

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Grupa Półnutki

Po sali biegają PÓŁNUTKI, Uczymy się sami zakładać butki.

Pani nasza z nami się bawi,

ze złymi humorami szybko się rozprawi.
Lalki i misie nasi przyjaciele,
Buzia u nas każdemu się śmieje.
Śpiewamy tańczymy to nasze talenty.
Każdy z nas mądry, pomysłowy i rozgarnięty.
Zapraszamy serdecznie, przybywajcie dzieciaki.
Półnutki to najlepsze przedszkolaki.

„NASZE ZMYSŁY”

-rozwijanie percepcji wzrokowej podczas spostrzegania podobieństw i różnic

-poszerzanie wiedzy przyrodniczej

-uświadomienie roli narządu wzroku – uczenie się rozumienia muzyki

-rozwijanie słuchu akustycznego i muzycznego

-spostrzeganie  elementów muzyki: tempo, nastrój

-rozwijanie pamięci słuchowej oraz zmysłu powonienia

-próby ustalania kryterium klasyfikacji elementów zbioru

-obserwacja zmian i określanie, na czym one polegają

-doskonalenie umiejętności liczenia elementów zbioru w możliwie szerokim zakresie

-utrwalenie pojęć: duży – mały

-wdrażanie do poszanowania zabawek

 

„KRÓLEWNA ŚNIEŻKA”

–  integracja grupy
– rozwijanie zainteresowań bajkami i baśniami
– kształtowanie umiejętności odróżniania dobra od zła
– doskonalenie umiejętności przeliczania
– rozwijanie rozumienia pojęcia następstwa czasowego
– rozwijanie twórczej ekspresji (ruchowej, muzycznej, plastycznej)
– doskonalenie umiejętności współpracy w grupie
– kształtowanie umiejętności wyrażania własnego zdania

 

„W ŚWIECIE SZTUKI”

-rozróżnianie swoich emocji oraz emocji innych osób

-nabywanie świadomości, iż wszyscy mamy prawo do odczuwania i wyrażania własnych emocji

-rozpoznawanie kolorów kojarzenie koloru z jego nazwą

-odczuwanie satysfakcji i radości z efektów podejmowanych działań twórczych

-rozumienie pojęć: pod, nad, obok, w, za

-rozwijanie umiejętności współpracy w parze

-rozbudzanie wyobraźni i wrażliwości muzycznej

-poznanie pojęć: „scena”, „widownia”

-zapoznawanie dzieci z różnymi formami teatralnymi (teatr rąk)

„ROBIMY ZAKUPY W SKLEPIE”

-orientowanie się, jakie produkty można znaleźć w danym sklepie

-przyswajanie zasad właściwego zachowania się w miejscach publicznych

-rozwijanie umiejętności klasyfikowania wg kształtu

-rozwijanie myślenia analitycznego

-różnicowanie dźwięków ze względu na dynamikę, gęstość, długość

-odczuwanie pozytywnych emocji związanych z dążeniem do osiągnięcia celu

-rozwijanie motoryki dużej i małej

 

piosenka

MISIA A, MISIA B

Ref: Misia A Misia B, misia Kasia konface

Misia A Misia B kto się z nami bawić chce x 2

  1. Piękna jest pogoda, w domu siedzieć szkoda,

chodźmy na podwórko pobawimy się.

Piłeczkę weźmiemy w gumę poskaczemy,

trochę odpoczniemy jeśli tylko chcesz.

Ref: Misia A Misia B, misia Kasia konface

Misia A Misia B kto się z nami bawić chce. x2

  1. Piękna jest pogoda, w domu siedzieć szkoda,

chodźmy na podwórko pobawimy się.

Trochę pobiegamy, kwiatków nazrywamy,

dla kochanej mamy jeśli tylko chcesz.

Ref: Misia A Misia B, misia Kasia konface

Misia A Misia B kto się dzisiaj z nami bawić chce. x4

  1. Piękna jest pogoda, w domu siedzieć szkoda,

chodźmy na podwórko pobawimy się. trochę pobiegamy,

kwiatków nazrywamy dla kochanej mamy jeśli tylko chcesz

Ref: Misia A Misia B, misia Kasia konface

Misia A Misia B kto się dzisiaj z nami bawić

Królewna Śnieżka" w odświeżonej wersji! Animacja trafi do streamingu  jeszcze w tym roku - ESKA.pl