TA STRONA WYKORZYSTUJE PLIKI COOKIE

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Ciekawi świata - Kulturowa podróż po globie

 

 

Realizacja programu pozwoli na zdobycie podstawowej wiedzy dotyczącej wybranych zagadnień kulturowych z 6 kontynentów (Azja, Afryka, Ameryka Północna, Południowa, Europa, Australia)  Za cel nadrzędny przyjmuje się przybliżenie dzieciom informacji o różnorodnych kulturach i tradycjach. Ukazanie świata, jako zbioru różnorodnych przekonań, sposobu zachowania i wierzeń, które w dobie globalizacji i powszechnego dostępu do nowoczesnych technologii, stykają się ze sobą, niejednokrotnie przeplatając się i tworząc nowe formy. Realizacja poszczególnych zadań umożliwi dzieciom szersze spojrzenie na aspekty związane z  tradycją, kulturą i przynależnością.

 

 

Zabawa sztuką

Ogólnopolski Projekt Edukacyjny „Zabawa sztuką” odnosi się do świata sztuki, w kontekście sztuk plastycznych (tj. malarstwo, rzeźba, architektura, rysunek,fotografia, ceramika, wzornictwo itd.).
Czy sztuka to trudna i nudna tematyka dla dzieci?  Nie, pod warunkiem, że się nią bawimy.

Nie skupiajmy się na tytułach czy trudnych nazwiskach,oswajajmy dzieci z dziełami, otaczajmy reprodukcjami,

wzbudzamy ich ciekawość.

Czytanie ma moc

Ogólnopolski Program „Uczymy Dzieci Programować” to inicjatywa skierowana do szeroko rozumianej edukacji. Chcemy pokazać, że nauka kodowania jest bardzo ważna dla wszechstronnego rozwoju dziecka, a przy tym nie musi być ani trudna, ani nieciekawa. Z programem „Uczymy dzieci programować” nauka podstaw programowania będzie dla dzieci wartościową, wszechstronnie rozwijającą lekcją i świetną zabawą. CELE OGÓLNE: – świadome, merytoryczne i metodyczne wprowadzanie elementów kodowania do zajęć dydaktycznych, – nauka przez zabawę – rozwijanie logicznego myślenia, zadaniowego podejścia do stawianych problemów, kreatywności – kształtowanie umiejętności pracy w zespołach, szukania kompromisów, optymalnych rozwiązań

Projekt Samochód