I TYDZIEN
Nasze zmysły
. doskonalenie umiejetnosci spostrzegania swiata za pomocą zmysłów
. rozwijanie kordynacji wzrokowo słuchowej
. zaznajomienie z wyglądem litery M
II TYDZIEŃ
W świecie sztuki
. zapoznanie z wybranymi pojęciami związanymi z teatrem
. rozwijanie kreatywności i wyobraźni twórczej dzieci
. kształtowanie umiejętności kulturalnego zachowania się w teatrze
III TYDZIEŃ
Robimy zakupy w sklepie
. utrwalenie i poszerzenie zakresu posiadanej wiedzy dotyczącej dokonywania zakupów
. dokonywanie prostych obliczeń matematycznych
. rozwijanie inwencji twórczej
. rozwijanie logicznego myślenia
. utrwalanie motoryki małej
. doskonalenie umiejętnosci dodawania i odejmowania
IV TYDZIEŃ
Co łączy smoki z dinozaurami
. budowanie dziecięcej wiedzy o świecie przyrodniczym oraz rozwijanie umiejętności prezentowania swoich przemyśleń w sposób zrozumiały dla innych.
. utrwalanie współdziałania w zabawach i sytuacjach zadaniowych
. kształtowanie umiejętności poprawnego wypowiadania się, zwracania do rozmówcy
„Wiersz o dwunastu miesiącach”
Kiedy Nowy Rok witamy to miesiące odliczamy:
Styczeń chłodem wszystkich studzi las, zwierzęta oraz ludzi.
Luty mrozem jest podkuty, trzeba nosić ciepłe buty.
Marzec miesza w garncu pogody, czasami jest słońce, czasami chłody.
Kwiecień na drzewach liście rozwija, gdy ciepła wiosna temu sprzyja.
Maj to miesiąc jest wzorowy świat się staje kolorowy.
Czerwiec w ciepłych barwach chodzi, bo wakacji czas nadchodzi.
Lipiec słońcem pięknym nęci, by do ruchu nas zachęcić.
Sierpień kosz owoców wnosi, byśmy wszyscy byli zdrowsi.
Wrzesień – już wakacji minął czas, więc przedszkole wita nas!
Październik w kolorowych liściach hasa i do parku nas zaprasza.
Listopad gubi liście z drzew, wieje wiatr i pada deszcz.
Grudzień wita nas Świętami, a Mikołaj prezentami.